Ferrer i Guàrdia (El Masnou)

Fotos del torn 5! (del 20 al 24 de juliol)

Hola famílies! Ja hem finalitzat la penúltima setmana de casal, i amb ella, un munt d’aventures i somriures. Hem anat d’excursió al parc VALLMORA, i el grup de grans ha tornat a gaudir d’un espai de platja , però aquesta vegada… quina sorpresa de la nostra COORDINADORA! Hem pogut fer un tastet de PADDLESURF i que bé que ens ho hem passat!

Visita de TAGER (dilluns 20 de juliol)

Hola famílies, casaleros i casaleres !! Quina sort hem tingut! ens han tornat a visitar la companyia TAGER, i aquest cop ens hem quedat bocabadats amb l’espectacle de màgia que han realitzat. En TXAXI-TXITXARRUS ens a fet riure fins a plorar!!! Mai t’oblidarem i esperem veure’t l’estiu vinent.

Arribem a la última setmana de casal! què ràpid passa el temps!  Us compartim la informació de la setmana del 27 al 31 de juliol per fer un bon tancament de casal! Aprofitem per donar-vos les gràcies per tota la vostra col.laboració i confiança!

Recordeu que cada dia abans de venir al casal heu d'omplir el formulari on-line de simptomes. Gràcies per la vostra col.laboració.

Fotos del torn 4! (del 13 al 17 de juliol)

Hola famílies! Quarta setmana superada, i aquests casaleros i casaleres sempre tenen ganes
de més. Setmana molt emocionant i plena de diversió. Excursió pels més petits i petites a la Plaça Epanya del poble, on van aconseguir l’objete setmanal , la moneda Atlantis!, i visita aI Mercat Municipal, on
van aconseguir que els hi regalessin un bebé tauró!.
Els més grans es van desplaçar al SKATEPARK, i gracies al nostre monitor expert, sempre amb
la màxima seguretat, ens va oferir uns petits trucs amb skate i scotter!.
D’altra banda, vam seguir amb l’eix temàtic  i vam acabar murals i realitzant jocs d’allò més divertits!

Dijous 16 i divendres 17 de juliol
El passat dijous vam visitar per segon cop la platja tots els grups de casal, però aquesta setmana ha tocat la platja de Masnou, on el grup de grans van trobar la seva Moneda Atlantis.
També el divendres passat vam donar per finalitzat el mural del grup de peques i les manualitats amb material reciclat, quina feinada i que bé ha quedat tot!

Ja portem 4 setmanes intenses de casal i ara ens preparem per continuar durant la setmana del 20 al 24 de juliol! Per a fer-ho tot més fàcil i àgil, us facilitem el document informatiu per a vosaltres. En ell hi trobareu tota la informació per què els vostres fills i filles estiguin preparades per seguir gaudint!!

Fotos del torn 3! (del 6 al 10 de juliol)

Hola casaleros i casaleres, seguim l’aventura ! La setmana passada (del 13 al 17 de juliol) vam anar a la platja d’OCATA per primera vegada, tots els grups van gayudir molt!
Vam ajudar de nou a l’Aran i a la Greta. Vam fer proves i vam pensar la manera de trobar l’objecte
setmanal.  I com tot treball en equip sempre té el seu fruit, vam aconseguir trobar el PEGAT
PIRATA MÀGIC!

Resum de fotos del torn 2! (del 29 de juny al 3 de juliol)

Després d’una segona setmana intensa, estimulant i divertida, hem aconseguit ajudar a l’Aran i la Greta a trobar el segon objecte. Una excursió al parc del llac va ser la solució per trobar-ho. La petxina gran estava allà!! Seguim ambientant les aules i fent tallers seguint l’eix de la temàtica. I els jocs i les remullades que no faltin !

Famílies!  el passat divendres 3 de juliol  vam tenir  una visita especial : l’animació musical de la companyia TAGER. Ho vam gaudir moltíssim i ens va encantar cantar la cançó del monstre de les galetes!. Esperem poder tornar-los a veure abans que acabi el casal. Moltíssimes gràcies TAGER!

Hola de nou famílies! aquí teniu la informació del torn 4 (del 13 al 17 de juliol) per a que us organitzeu millor.

Hola de nou famílies! aquí teniu la informació del torn 3 (del 6 al 10 de juliol) per a que us organitzeu millor.

Primera setmana superada al casal de l'Escola Ferrer i Guàrdia

Hola famílies dels nens i nenes del casal!

La primera setmana hem conegut a tots els membres d’un mar de futurs gràcies a divertir-nos en totes les activitats que hem fet i a superar els reptes que ens han marcat l’equip de monitores hem aconseguit un dels objectes imprescindibles per què l’Aran i la Greta superin la seva primera aventura…però…poc a poc… pel moment, només hem trobat el mapa mediterrani i després de buscar i buscar!…encara ens queden molts altres objectes especials a cercar i trobar!

Ahhh! I, també, hem començat a decorar els nostres espais… i què xulos estan quedant !

Tallers, jocs, i remullada sens falta!

Hola de nou famílies! aquí teniu la informació del torn 2 (del 29 de juny al 3 de juliol) per a que us organitzeu millor.

Hola famílies! us compartim informació necessària pel TORN 1 del casal (del 22 al 26 de juny).